Tag Archives: worst

Don’t Look Away

Description: None Provided

SB Thoughts:

:45 why would anyone stay at their significant others place when they weren’t in town?

2:05 hahaha how would anyone not notice that?

2:20 shits not okay

2:40 SO SHE JUST DOESN’T CARE??

2:45 hahaha this ghost is a fucking baby. grow up, baby ghost.

3:25 “time to take more selfies and hope no fuckin men show up in the background, I guess”

4:05 first of all, this is hilarious

1sthilarious

4:05 this is just a fucking wrestler in the closet2ndhilarious.png

4:15 hahah obviously fuck any random face detection, but still super funny

4:45 hahaha I love how she just didn’t even tell him about the scrawled out note until right now hahah “oh btw, nbd, but fuckin random note from closet ghost”

5:20 break up with this dummy haha

6:03 hahah why would anyone even be still stayin there??? –JUST GO HOME TO YOUR DAMN HOUSE.

6:40 lmao that sounded like a goat.

6:54 “this isn’t a fucking game” –slam-y ghost hand

7:23 that jump scared my balls off

7:43 hahahah worst. boyfriend. ever.

8:00 yeah like –no shit

8:14 hahaha “OH, WELL THAT’S A RELIEF” – this terrible boyfriend

8:37 it’s kind of a game tho

Lesson: If your boyfriend doesn’t believe your spookytales just break up with his dumbass.

Rating: 4 out of 5 stars ✩✩✩✩

Advertisements

SWIPR

Description: Alone for the evening, Vicki meets her match. 👀

Written & Directed by Scott Craig & Andrew Coleman
Starring Emily-Alice Sesto, Stella Taylor, Tim Hayward
Thanks to Nikhil Chavda, Marisol Hillier

Emoji artwork provided by EmojiOne https://www.emojione.com/

Copyright 2017 Craig & Coleman LLP

SB Thoughts:

:09 sick shower curtain

:41 everyone likes booze

:54 i didn’t see, but i’m sure that was a dick pic

1:36 HELLO

1:58 “IN A JEEPERS CREEPERS KIND OF WAY” – this babe

2:08 “…because I’m a demon” – also this babe

2:23 oh okay, that’s fucking weird haha

2:31 NOT OKAY

2:53 WHY WASN’T YOUR DOOR LOCKED BEFORE???

3:08 dude, fuck this haha

4:24 DON’T DO THAT!!!!

4:36 dude. looking through a peephole and seeing total darkness is not good.

4:52 and they’re wearing camo, THAT’S THE WORST.

5:10 omg. that’s so unsettling.

5:50 cool, thanks. just in case I forgot.

6:19 first horror short ever where police may have actually arrived?

6:42 there’s no fucking way this is actually the police tho

Lesson: Fuck the police.

Rating: 5 out of 5 stars ✩✩✩✩✩

Family Photo

Description: Weekly horror shorts every Tueday, Thursday & Friday! SUBSCRIBE now! https://www.youtube.com/crypttv?sub_c…

LIKE us on: http://www.facebook.com/crypttv
FOLLOW us on: https://www.instagram.com/crypttv/
FOLLOW us on: https://twitter.com/CryptTV

“Family Photo”

Writer/Director/Producer: Matt Jackson
Cast: Kimberly Whalen, Tim Guest, Tricia Guest

Crypt TV:

We love scary stories, we believe scary stories unite us and the best ones make us a little more connected to each other. Crypt collaborates with storytellers around the world to bring the next generation of monster stories to life — for you, for free, everyday. Follow us @CryptTV everywhere and find your #MonsterWithin.

SUBSCRIBE to watch a daily, new short horror film every day from Crypt TV. Our scary movies will leave you shocked, disturbed and creeped out to your core. Crypt TV recently won a Webby for its film, “The Birch,” which has garnered 14 million views (and counting) on Facebook. Crypt TV was also honored as the digital keynote at the 2017 Tribeca Film Festival. Check back daily for more award-winning digital scares!

SB Thoughts:

:18 “DAD, YOU’RE RUINING IT”

Lesson: Worst. Dad. Ever.

Rating: 3 out of 5 stars ✩✩✩

Guest

Description: Guess who does not let you sleep.

SB Thoughts:

:50 same.png

:53 don’t worry, sounds like they let themselves in

:59 JUST WALK INTO THE DARKNESS WHY DON’T YOU

1:39 crinkled note outside your doorstep with a number marked for midnight.

ya, sure, I guess who gives a fuck?whogivesafuck.png

1:40 I could never live in an apartment where the hallway always appeared to be a gateway into nightmare land

1:59 TIME JUST STOPPED?

2:08 death o’ clock

2:55 you walking out of your own hallway is it’s own nightmare fuel

3:05 THIS IS ACTUALLY THE SCARIEST THING I’VE EVER SEEN. MY ENTIRE BODY IS TERRIFIED. THIS IS A FULL BODY EXPERIENCE.

3:11 I am MAYBE about to cry

3:18 i fucking hate this haha

3:23 this is the worst. both sides of you are pure terror

Lesson: This woman lives in hell.

Rating: 5 out of 5 stars